Pořízení vybavení do ZŠ Nové Hrady včetně zajištění bezbariérovosti

NÁZEV PROJEKTU:

Pořízení vybavení do ZŠ Nové Hrady včetně zajištění bezbariérovosti

Registrační číslo projektu: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_075/0014770

Stručný popis projektu:

Projekt vychází z dlouhodobých potřeb školy a jejího zřizovatele, mezi kterými je zvyšování kvality infrastruktury pro výchovu a vzdělávání. Předmětem projektu je zásadní modernizace učebny výpočetní techniky na 2. stupni, zřízení odborné učebny výpočetní techniky a přírodních věd pro 1. stupeň, vybavení učebny fyziky moderními výukovými pomůckami pro přírodovědné předměty, vybavení dílny polytechnické výchovy a zřízení bezbariérových WC na 1. a 2. stupni základní školy.

Cíle projektu:

Základním celkovým cílem projektu je prostřednictvím vybudování kvalitní a dostupné infrastruktury na ZŠ Nové Hrady zajistit pro všechny současné i budoucí žáky školy rovný přístup ke vzdělávání a k získávání klíčových schopností definovaných v Doporučení Evropského parlamentu a Rady ze dne 18. prosince 2006 o klíčových schopnostech pro celoživotní učení (2006/962/ES) a tím zajistit jejich reálnou uplatnitelnost na trhu práce. V rámci plnění tohoto cíle bude v projektu kladen důraz na vytváření materiálně technických podmínek pro zvyšování kvality výuky informačních technologie, přírodovědných předmětů a řemeslných a technických oborů. Problematika zajištění rovného přístupu ke vzdělávání bude řešena s ohledem na děti ze sociálně a kulturně znevýhodněných rodin a děti se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), kdy je nutné uzpůsobit vzdělávací zařízení pro inkluzi osob v souladu s požadavky zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, aby byly vytvořené předpoklady pro jejich zapojení do vzdělávacího procesu a rozvoj jejich klíčových schopností. Tento základní celkový cíl, který je plně v souladu se Specifickým cílem 2.4. Integrovaného regionálního operačního programu může být dosažen pouze prostřednictvím naplnění několika specifických dílčích cílů.

Více informací o projektu zde.

 

 

Go to Top